I Am... Sasha Fierce



När jag i förra veckan
skrev om Beyonce Knowles tredje soloplatta som har releasedatum här i dagarna så skrev jag att jag inte kände någon singel, nu en vecka senare så kan jag iaf tycka att jag hade lite fel, för en låt som Halo (som även ryktas som en andra singel) kan säkerligen slå stort.

Nu när deluxe versionen även har läckt ut på internet så är de med stor nyfikenhet jag lyssnar igenom dom sju nya låtarna. Av dom sju nya så är de två stycken jag fastnar för, en är balladen Smash Into You som finns på första skivan.
Låten är en salig produktion av duon The Dream och Tricky Stewart men även med hjälp av pop singer/songwritern Jon McLaughlin.

Även Scared Of Lonely som är en Darkchild produktion är något jag fastnar för, men måste ändå säga att jag inte är riktigt övertygad av Beyonces I Am.. Sasha Fierce. Någonting saknas. Beyonce som i dagens DN berättar om att runt 70 låtar blev skapta under tiden hon gjorde skivan och då kan jag känna att en riktig dänga är något som saknas på plattan. But that's just me...

Beyonce - Smash Into You
\ Länk 2

Beyonce - Scared Of Lonely
\ Länk 2








Kommentarer
Postat av: J.

Smash Into You låter precis som en The Fray-låt!

2008-11-14 @ 16:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback