Shock Value II



Den store mästaren och giganten från dom senaste två/tre åren, Timbaland, är på gång med nytt album och de var väl för någon vecka sen som de första läckte, kan inte säga att de var något jag så här riktigt föll för, inte heller "Talk" visade något otroligt, trots de så är den bekräftad att finnas på hans Shock Value 2 som inte har något release datum än.

På den skivan så har han sagt att han redan gjort collabos med artister som Gwen Stefani, Linkin Park och Akon. Nu i de här fallet så får vi höra en duett med hook-mästaren T-Pain (som för övrigt släpper nytt album 11 november). Låten "Say" är en midtempo med ett härligt gung, och de är väl nu först man verkligen känner igen Timbaland. Riktigt bra!

 Ja workaholicen Timbaland är alltså på g, och de känns skönt att höra för de som vi hört från Keri Hilson är ingenting jag riktigt känt för. Men som jag skrev i posten om Kanye West att skillnaden på genialitet och dumhet är tunn, de Timbo redan läckt kanske är genialiskt men jag är för dum för att förstå de än, kanske måste ge de tid. För jag minns när Justin Timberlakes album FutureSex/LoveSounds dök upp, till en början förstod jag inte alls riktigt de hela konceptet men ett år senare så var jag på globen och sjöng med i varenda låt.

Timbaland feat. T-Pain - Say  \\  Länk 2



Kommentarer ÄR gratis, Så lämna gärna en.
Thanx!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg gärna upp Chris Browns nya ”Writings On The Wall..(Tha-Prefix To Graffiti)" Mixtape! Tror det skulle uppskattas av många : ) Här har du det http://www.zshare.net/download/19015706f4acb888/

2008-09-19 @ 15:21:43
Postat av: Patriik

Är tydligen bannad i chatboxen, därför jag skriver här ; )

2008-09-19 @ 15:23:21
Postat av: Demis

de här e bara en demo

2008-09-27 @ 04:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback