I Need A Guarantee



Den hetaste tiden på året börjar närma sig, oktober till december brukar vara späckat me monster men fram tills dess så är de relativt fritt o tomt med riktiga pärlor på marknaden.

Colby O' Donis album som kommer att släppas på tisdag hade tre låtar (What You Got, Dont Turn Back, Under My Nose) men inte mycket mer, de var en riktigt besvikelse måste jag säga, hade faktiskt turen att få träffa på Colby under hans Sverige visit i mitten av augusti och berättade för honom om mina förhopningar på albumet så därför blir de självklart en liten dissapointment. Jag ska faktiskt ta å slänga upp bilden på mig och honom, men gör de lite senare i veckan..nu först..

Vad de gäller hans bolagskollega Lady Gaga så droppar hon snart sin andra singel, en singel som kommer från hennes fullspäckade debutalbum, The Fame som inte kommer att släppas i Sverige förrän efter jul! Videon till låten bör dyka upp när som helst. Oj nu glömmer jag ju anteckna för er vilken låt de är, de är Beautiful, Dirty Rich. Det jag nu droppar är Singel versionen och alltså inte den som finns på albumet. Visst kan den här slå men inte alls som första singeln Just Dance och heller inte alls som den stundande tredje singeln, Pokerface kommer att göra.

Lady Gaga - Beautiful, Dirty Rich  \\  Länk 2

Flo-Rida som släppte sitt album Mail On Sunday i mitten av mars har sålt hyfsat borta i staterna, runt tre hundra tusen exemplar. Första singeln Low slog ju Flo-Rida igenom med och sen tog Elevator över och In The Ayer som är tredje singeln är väl ingenting som slagit lika bra som de två första singlarna. Nu så droppas en låt som (låter som) är producerad av Noel "Detail" Fischer (mannen bakom Ray J's Gifts, Sexy Can I) , collabar gör han här med ilovemeor favoriten Akon och självklart kan de bara sluta i kalas. Var de här hamnar vet jag inte, ett rykte säger en ny platta från Flo-Rida, ett annat att de är rest material från Mail On Sunday.

Flo-Rida feat. Akon - Guarantee  \\  Länk 2

När jag i förr-förra veckan skrev om Keri Hilson och hennes stundande In A Perfect World album släpp så hoppades jag på Polow Da Don produktionerna skulle maxa skiten totalt om jag bara ska vara ärlig. Så får jag höra de här! Det här är inte i en perfekt värld iaf, en ytterligare besvikelse och de är TROTS att Lil Wayne är med på tracket. Eller de bara kanske jag som inte känner de?

Keri Hilson feat. Lil Wayne - Turne Me Off
\\  Länk 2

Sista september så släpper den forne American Idol deltagaren, Jennifer Hudson sitt debutalbum, på skivan finns den härliga Stargate produktionen, Spotlight. En annan låt som kommer att platsa på albumet är låten Pocketbook som hon får hjälp av Ludacris på. Bakom produktionen ligger Timbaland och Jim Beanz. Känner samma sak som i i Keri Hilson fallet, känner de inte alls överhuvudtaget, beatboxandet som bara är beatet och ingen riktigt hook sänder mig ytterliggare dåliga vibbar från Timothy Mosley. Hmmm...Bedöm själva..

Jennifer Hudson feat. Ludacris - Pocketbock (Prod. By Timbaland & Jim Beanz)
\\ Länk 2



Kommentarer ÄR gratis, Så lämna gärna en.
Thanx!




Kommentarer
Postat av: lunderblunder

rätt besviken, jennifer hudsons låtar brukar vara bra, och lady gagas låt va allt annat än bra..

förväntade mig mer.



vill höra en riktigt bra låt, senaste va kevin rudolfs låt 'let it rock'

Postat av: Patriik

Flo-Rida har själv sagt att han håller på med ett nytt album, och att han har ungefär hälften av materialet klart redan nu. :)

2008-09-15 @ 16:42:54
Postat av: S

Ah, så skönt att hitta åter hit igen! Hade glömt bort adressen och min data kraschade så har inte varit inne här på en månad, men så hittade jag hit här nu igen. En mycket skön känsla :)

2008-09-16 @ 16:13:30
URL: http://ladygaga.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback