* * * * *



Det var i tisdags när jag satt och försökte plugga som jag drog igång Pussycat Dolls senaste album, jag hade faktiskt inte tänkt spana igenom de mer än så ytligt, men allteftersom så märker jag att Doll Domination är ett fullspäckat album med riktigt bra låtar.

Inte kanske så konstigt med tanke på att dom har fått hjälp av dom absolut bästa i branschen, Polow Da Don, Darkchild, Timbaland, Danja, The Clutch m.m.

Två låtar som skulle funnits med på Nicole Scherzingers debut album (men än inte släppt) kom med på Doll Domination istället, har ni följt bloggen så vet ni vilka låtarna är (Whos Gonna Love You, Happily Never After).

Men visst så kapade jag lite PCD tidigare om faktumet att de bara är Nicole som sjunger och likväl så är så fallet vad de gäller på plattan, utöver ett fåtal meningar. Men Interscope / Universal verkar storsatsa iaf på de fem tjejerna och som vi såg på första singeln så är konceptet The Pussycat Dolls, ett slående recept!

Med tanke på att jag den senaste tiden inte känt så mycket för den senaste musiken som droppats och nu är fullkomligt galen i detta album så tänker jag posta hela albumet Doll Domination! Yes musikgodis för hela helgen!

MISSA INTE : I Hate This Part, Happily Never After, Magic, Halo, Elevator, I'm Done.

Albumet finns nu i affär så glöm inte att om du som jag älskar albumet, införskaffa dig ett exemplar!

The Pussycat Dolls - Doll Domination
FULLALBUM




Kommentarer ÄR gratis, Så lämna gärna en.
Thanx!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så fruktansvärt mycket! jag behöver värkligen ett rehabiliterings album som hjälper mig igenom ett taskigt slut på ett förhållande, och vem är inte så rätt för det jo PCD :D Girl power ftw.



Tack för en bra blogg! <3

2008-09-26 @ 11:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback