How Could You Be So


808s & Heartbreak är 31 årige Kanye Wests fjärde studioalbum, första singeln Love Lockdown har börjat få radiospeltid och den bör rulla rätt bra. Albumet som redan är klappat o klart kommer ut den 25 november och på plattan så kommer han endast sjunga med autotune, bara de är rätt intressant, men hans experimentella sida är väl de som gör han så exceptionell men även han garderar sig, i sommar 2009 så är de planerat med en ytterliggare skiva.

Andra singeln Heartless är även den en en rätt nedstämd midtempo låt, känns som en fortsättning på Love Lockdown och visst låter de här riktigt bra de måste jag säga. Produktionen rakt igenom är maffig och känns modern på alla sätt, genialiske Kanye ligger bakom allt även denna gång, produktion o text är signerad mr. West.

Kanye West - Heartless
\\ Länk 2




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Alltsa jag gillar Kanye. Tyckerhan ar grym pa alla satt, men forstar inte riktigt vad han haller pa med just nu.

Love Lockdown ar ratt trakig och varfor envisas med att sjunga nar han inte kan. Bara for det sjunga med autotune sa det ska lata nagolunda bra.

Ar inte det lite fel? Men det kanns som det ar ok bara for det ar Kanye...

Postat av: A.J

Kanye West är galet bra och jag gillar både "Love Lockdown" och "Heartless". Han har bra texter och hans röst är skön, i mina öron låter det bra iaf!

2008-10-19 @ 10:37:35
Postat av: Patriik

Jag håller med A.J. faktiskt, tycker Kanye är grym, och dessa låtar han gjort nu är ju helgrymma. Känns som att han testar lite nya vägar, och det låter ju skönt som katten! :)

2008-10-19 @ 15:08:10
Postat av: A.J

Det blir så enformigt om han gör samma grej hela tiden. Han provar på något nytt och de flesta gillar det! Go Kanye! me likey :)

2008-10-20 @ 15:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback