Departure

image1011

Jesse McCartney släppte i tisdags sitt tredje studioalbum. Departure är ett album som många kanske inte trodde på från första början, men efter spännande första singeln Leavin, så var de fler som hakade på. The Dream, Tricky Stewart, The Clutch, Sean Garret och J.R Roteem är några som hjälpt till den nu 20 årige Jesse.

Bästa Spår
; Leavin,
How Do You Sleep , My Baby


Killen som varit kändis sen barnsben har under de senaste året växt till en viktig person i branschen, som ni säkert vet så co/wrote han Leona Lewis mästerverk Bleeding Love. På albumet Departure så finns de bonus låtar och på den asiatiska upplagan som släpps i början av juni så finns Jesse's egna version på Bleeding Love. Låten som faktiskt först var avseed för Jesse men sedan överlämnad till Leona, med all rätt.

Här har ni den!

Jesse McCartney - Bleeding Love



Kommentarer ÄR gratis, Så lämna gärna en.
Thanx!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Snälla, saknar Rihanna låtar i din blogg! Kan du inte ladda ner några bra? =)

2008-05-23 @ 22:34:10
Postat av: Anonym

Riktigt soft sida måste jag säga! Du gör det riktigt bra ;) Har du nå heta party remixer att dela med dig av så vet jag många som skulle bli helnöjda! Keep the good work up!

2008-05-24 @ 11:44:10
Postat av: Rebecca

Hej!
Av någon anledning så laddas låtarna ner som html filer och när jag öppnar dem så kommer bara internet sidan där man laddar ner låten från upp. det har aldrig hänt förut varför blir det så med alla låtar helt plötsligt?

2008-05-24 @ 16:18:49
Postat av: Emma

händer samma sak för mej :S

2008-05-24 @ 18:48:22
Postat av: V

Ni som har problem med att ladda hem och bara kan ladda hem som html-filer - ladda hem firefox och tanka ner låtarna med det istället. Funkar för mig.

2008-05-26 @ 08:59:30
Postat av: A.

Hejsan, måste börja med och ge cred åt din underbara blogg, tummen upp för ilovemeor! Bästa musikbloggen jag känner till. Det jag undrar var om du har några planer att lägga ut Jesse Mccartneys nya album? Har för mig att den blivit släppt:)

Fortsätt med det bra arbetet! Kraam

2008-05-27 @ 17:10:54
Postat av: sussi

Du har den abslut bästa bloggen jag någonsin sett!!!och jag sprider den varje dag xoxo C

2008-05-28 @ 19:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback