It's A Tensta Thing?

image840

Adam Tensta, sveriges främsta r&b bidrag på länge. Trots att albumet han släppte för ett tag sen var fattigare än vad jag förväntade mig så är ändå My Cool bland de bästa som gjorts inom svensk musik på ett bra tag.

De här är en remix med Al-Azif och Dr. Alban som jag tycker är riktigt nice! Med ett riktigt sjyst åttiotals sound.
Vet inte hur länge den har legat och släpat på nätet men här är den!


Adam Tensta feat. Al-Azif & Dr.Alban - My Cool


Senare ikväll dyker Best Of February upp, glömde totalt bort de när det helt plötsligt blev mars i lördags.
Kommentera gärna.


Kommentarer
Postat av: Erik

Jag ville bara önska dig en bra dag, för sådana behöver vi fler av!

Postat av: S

nästa fredag blire tensta live för min del :)hoppas det svänger lika mkt som den här remixen gör!! du är kung, tack :)

2008-03-04 @ 18:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback