Chris Breezy

image883
Ligger du som jag i soffan denna fredag natt och ångrar dig att du inte högg dom där Chris Brown biljetterna till hans spelning tidigare ikväll på Berns i Stockholm? Prince Of R&B/Chris Breezy/Sizzle/CB ska tydligen ha gjort succe i kväll och de gör ju inte min anger mindre kännbar.

Här kommer de en massa godis från tuben, det är Chris Brown när han uppträdde i måndags i Amsterdam.

Har du missat hans succealbum Exclusive så bjussar jag på det också!

Chris Brown - Exclusive [2007]



Kommentarer ÄR gratis, Så lämna gärna en.
Thanx!




Kommentarer
Postat av: LC

Jag ångrar mig jääävligt mycket nu, han måste komma igen till Sverige snart iallafall. Jag ångrar så jävla mycket, Chris Brown är en av de bästa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback