Brass Knuckles

image896

Nelly
skulle släppa albumet Brass Knuckles i förra året men eftersom första singeln Wadsyaname floppade på listorna så blev albumet, som många andra, framskjutet. Nu är datumet satt till 24 juni. Nu så kommer en ny singel som är producerad av min favorit producer Polow Da-Don. Med på tracket är Fergie, jag vet inte om de här kommer ge Nelly de han behöver för sitt kommande album men de är en riktig club låt.

Nelly feat. Fergie - Party People


Kommentarer ÄR gratis, Så lämna gärna en.
Thanx!


Kommentarer
Postat av: sofia

sidan är klockren. älskar musiken, keep up the good work :)

Postat av: Andreas

Hej! Går det att få tag på M.pokoras nya album? ÄLSKAR BLOGGEN! :)

2008-03-21 @ 18:49:31
Postat av: katte

mkt najs blogg måste jag säga :D

2008-03-21 @ 18:55:46
URL: http://kattee.blogg.se
Postat av: OnTheRadio

M. Pokoras album läckte under gårdagen, jag har lyssnat igenom det och de är ingenting jag "känner" så de är ingenting jag kommer skriva eller publicera. Så tyvärr -Andreas så dyker de inte upp någonting om fransmannen här på sidan. Fortsätt ändå gärna besök sidan!

2008-03-21 @ 19:27:11
URL: http://ilovemeor.blogg.se
Postat av: Alexander

Matt pokoras hade iallafall några låtar som var "helt okej" då kanske du skulle kunna lägga upp iallafall?

2008-03-24 @ 17:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback