Love


Alicia Keys som kanske är min största favorit släppte i november underbara albumet As I Am. Med första singeln No One så tog hon över totalt ett tag där i höstas. Nu kommer fjärde singeln släppas inom kort och de är, tyvärr må jag säga, den sista från albumet. Albumet som är så personligt från Alicia är inte fyllt med radio hits och efter att både andra och tredje singeln fick lite halvt med speltid så blir nu Superwoman den fjärde och sista alltså.

Första oktober var första gången jag lyssnade till denna låt, då Alicia framförde den live.
Läs mer. Redan då blev jag förälskad i denna sång som är otroligt stark, hur den gör sig som en singel vet jag inte men hoppas innerligen den får all cred den förtjänar. Alicia, hennes basspelare Steve Mostyn och ingen annan än Linda Perry (ligger bakom C.Aguilera Beautiful, G.Stefani - What You Waiting 4, Celine Dion, Britney, P!nk m.m )är dom som skrev den magnifika sång.

Så här säger Alicia själv om Superwoman;
"Every time I sing it, it makes me feel inspired to be however I am that day."

Video till denna låt bör komma inom kort, tills dess får ni njuta av Superwoman i enkel mp3 form, låten från hennes tredje studioalbum som sålt över 3,5 miljoner exemplar bara i USA.

Alicia Keys - Superwoman   \\  Länk 2


Kommentarer ÄR gratis, Så lämna gärna en.
Thanx!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback