moreadorable

image701

När man har möjligheten att dela med sig till er så måste jag bara! Öser på idag med lite fräscht, jag bara måste men sen får de räcka till den sjuttonde =)



Chris Brown feat J.Dollaz And Karina Pasian - With You Remix

Vet att jag skrev om en tidigare mix på den här låten med Karina Pasian men nu är även en av mina favoriter J. Dollaz med och lyfter låten ännu mer. Ni vet väl vart ni hittade orginalet först? Självklart här! Den 22 oktober närmare bestämt .

Estelle feat. Kanye West - American Boy

Minns ni Estelle, engelskan som slog igenom i 2004, med låten 1980, jag älskade den och minns hur mina bröder avskydde mig bara för att jag diggade engelskan ordentligt. I Februari kommer hennes andra album, här har ni lite gott med henne å Kanye West från de kommande albumet.

Lil Mama feat. Chris Brown And T-Pain - Shawty Get Loose Remix

New York födda Lil Mama berättade i söndags på P3 Soul om hennes förebilder, om hur bl.a Lil Kim är en dålig förebild men ändå bra att hon visat hur man inte ska göra. Lil Mama, 18 år gammal gick i mitten av december genom en stor deppresion då hennes mor gick bort i cancer. Hennes debut album släpps iaf nu under 2008, här kommer tredje singeln med Chrisy Brown å T-Pain en av förra årets mesta artister.


Sean Paul - Pepperpot

J
ag är verkligen INTE ett Sean Paul fan, jag minns att jag gillade han i början men sen vet jag inte vad som hände, inte mkt för reggaton bara. Men de här är ändå skönt! Låten är så ny o fräsch, plockad från hans kommande album som dyker också upp i år.

Britney Spears feat. Zedstar - Break The Ice

Britney, ständigt aktuelle Britney. Nu kommer en mix på Break The Ice (ryktas vara fjärde singeln) , med på tracket är Zedstar, en 22 årig italienare.

Hinder - Lips Of An Angel

För er som nu tänker -menherreguddenärjugammal- så vet jag, men när jag fann den här live version, så måste jag lägga ut den. Bra musik är ju bra musik!

Ha en underbar kväll!


Kommentarer ÄR gratis, Så lämna gärna en.
Thanx!



Kommentarer
Postat av: Assi

nice blogg du har:):)

Postat av: Assi

länkarna funkar nt för mej:S

2008-01-08 @ 20:58:58
URL: http://getloow.blogg.se
Postat av: Sebastian

Najs musik!

2008-01-08 @ 22:39:10
URL: http://bloggen.se.nu
Postat av: pmartyn

grymt bra smak:)

2008-01-08 @ 23:00:09
URL: http://pmartyn.blogg.se
Postat av: Evelina

Du bevisar ju här att din blogg är nummer ett! å gimme gimme more!!!!!!

2008-01-08 @ 23:01:37
Postat av: douglas

GRYYYYYYYYMT! (Y)

2008-01-09 @ 19:42:54
Postat av: ntothee

kör bara!Köör

2008-01-09 @ 22:43:58
Postat av: ingrid

TACK! Du är underbar :)

2008-01-15 @ 18:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback