ilovemoremusic

image700

Här får ni dom 4 absolut hetaste låtarna hemma hos mig just nu!



M.I.A. - Paper Planes

Tredje singeln från hennes otroliga album Kala , låten samplar The Clash . Hon förklar pistolskotten (du förstår när du hör låten) som ett skämt för att hennes arbetsvisum i USA drogs in. "What I wanna do is come and take your money"

Three 6 Mafia - In The Ghetto

En otroligt bra låt där de samplar från en av dom största, Elvis. Cred till TSL.

Lupe Fiasco feat. Jill Scott - Daydreamin


Satt å kolla igenom Lupes tidigare album så fann jag de här, nionde spåret på albumet som släpptes i 06. En underbar sampling av "Daydream in Blue" från I Monster

Danity Kane - 2 Of You

De amerikanska r&b fenomenet, att kunna producera ny fräsch musik hela tiden var något som vi njöt av under 2007. Nu i början av 2008 så inleder de bra, här kommer en låt från Bad Boy Records signade Danity Kane, de 5 bildsköna damerna släpper nytt album under året. Läs tidigare.




Kommentarer ÄR gratis, Så lämna gärna en.
Thanx!

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Säker på att du hittade
Lupe Fiasco feat. Jill Scott - Daydreamin
när du satt och kollade igenom dina album, eller hittade du den efter att jag igår tipsade om den på min blogg :)? Mitt påstående kan mycket väl vara felaktigt, men jag tycker att det är lite roligt att du postar samma låt som jag postade om häromdagen, om inget annat är det ett ganska grymt sammanträffande :)

2008-01-07 @ 23:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback