Gavin DeGraw

image737

En av mina absoluta favoriter, Gavin DeGraw släpper senare i år sitt andra studioalbum. Den snart 31 åriga Gavin fick sitt stora genombrott när hans I Dont Want To Be var titellåten till tv serien One Tree Hill. Efter det så sålde hans skiva Chariot riktigt bra internationellt och nu är han iaf en av mina stora favoriter. Var faktiskt Gavin som gjorde att jag blev otroligt musikintresserad!! Sug på den!

När hans album dyker upp är oklart, på hans officiella sida så står de att man kan räkna med det i höst kanske t.o.m i vinter medans skivbolaget säger i April. Jag hoppas innerligen att de dyker upp så fort som möjligt, men en låt duger bra nu iaf! För yes, här är nytt med Gavin DeGraw!! Låten är en riktigt bra låt som gör sig bäst efter ett par spelningar!



Gavin DeGraw - In Love With A Girl
ny länk


Kommentarer ÄR gratis, Så lämna gärna en.
Thanx!



Kommentarer
Postat av: Emma

Bra att du fortsatt med sidan. Är helt klart bästa musikbloggen, gillar nästan alla låtar du lägger upp! Har fått många favoritlåtar från din blogg :)

2008-01-24 @ 18:53:58
Postat av: Eddie

Kan bara instämma i allt du skriver :)
Gavin är otroligt bra och den nya låten är helt fantastisk! Även i mitt fall var han den som fick mig att fatta hur underbar musik kan vara och han är fortfarande min favoritartist!

Du som också är fan har antagligen koll, men i annat fall så hoppas jag att du vet att han gör en SVERIGESPELNING i år, på Berns salonger i Stockholm, den 4 juni 2008! jag vet inte hur gammal du är, men åldersgränsen är i iaf 20 år. hoppas du är över och får njuta av spelningen som jag som är 17 inte kommer att få göra .. :(

2008-03-04 @ 21:49:33
Postat av: Johan

Eddie gå och kolla på gavin i köpenhamn den 5:e?. ingen åldersgräns. är själv 18 och kunde inte gå i stockholm så jag valde köpenhamn istället.

2008-04-08 @ 16:07:36
Postat av: Eddie

Det var en smart idé Johan! har för mig att jag bara snabbkollade de norska och danska spelningarna och antog att de också var 18/20-årsgräns på. Nu är det ju dock utsålt i köpenhamn och 18-årsgräns i norge =/

2008-04-16 @ 00:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback