01-06

image699

Efter mycket funderande och efter att läst era kommentarer så har jag bestämt mig för att Torsdag den 17 januari återigen ta upp bloggen. anledning. Jag är otroligt sugen på att signa så mycket om många artister och låtar nu så jag snart går upp i lindningen.

Musik är något som präglar ens liv mer än man tror, du har de som alarmsignal på morgonen för att sen sätta dig på bussen med ipoden i örat etc. etc. Musiken sätter stämningen och gör så mycket! Jag vet inte hur ni är, men när jag hittar en sån här otrolig låt som är så jävla bra så kan de göra min vecka/dag. Efter att nu i två veckor surfat runt på internet och inser hur många sidor är så dåliga med information och - ja i övrigt så är jag därför ännu mer övertygad att sidan måste tas upp igen.

Nu redan imorgon så slänger jag upp mina fem absoluta favoriter just nu! Å under veckans gång så slänger jag också upp Best Of ilovemeor !

Jag kan nästan inte bärga mig till jag drar igång sidan igen, då kommer en massa nytt o fräscht med rolig enkel fakta om din favoritartist. Som inte de vore nog så kommer en exklusiv intervju med r&b aritsten
Raheema, hon som hade några remixar under 2007.

Så!
Tills vidare! Take Care!

"Third World Democracy, yeah i got more tracks then KGB"


Kommentarer ÄR gratis, Så lämna gärna en.
Thanx!


Kommentarer
Postat av: Sebastian

Najs! Skönt å höra att du kommer fortsätta blogga!

Postat av: Jay

schysst... bra att du bestämde dig att komma tillbaka =)

2008-01-07 @ 04:08:41
Postat av: Alex

UNDERBART.

2008-01-07 @ 07:15:04
URL: http://alextalks.blogg.se
Postat av: Therese

BRA att du inte lägger ner bloggen hämtar mycket nya låtar från din sida, låtar jag aldrig skulle hittat annars. You´re musicguru so keep up the lovely work !!

2008-01-07 @ 10:14:29
URL: http://strani.blogg.se
Postat av: Douoglas

FYFAN så skönt att höra :D man hittar alltid bäst musik här! tack

2008-01-07 @ 12:00:22
Postat av: Erik

Faan va gött att du inte lägger ner bloggen.... Typ hälften av min musik i datan kommer från din blogg ;)

2008-01-07 @ 16:15:07
Postat av: A.W

Trevligt att du fortsätter! :)

2008-01-07 @ 19:40:59
Postat av: Therése

härligt jocke :D

2008-01-07 @ 20:21:53
URL: http://touchoftess.tjejsajten.se
Postat av: E.s

TACK SÅ MKT! ÄLSKAR DIN BLOGG!! ALLTID BRA,FRÄSH NY MUSIK! ILOVE!

2008-01-07 @ 22:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback