Movin Mountains

Imorgon så dyker de upp ett otroligt speciellt album på sidan, med bland de finare som finns inom musiken. Akustiska versioner av en redan otrolig låt.

image774

Så hold on, tills dess så bjuder jag på lite vad som ska komma inom en snar framtid när hans album släpps. Å albumet hans släpps 4 mars, vem pratar jag om? Det här låter bara så jävla bra! Vem som skrivit låten vet jag inte men de låter sannerligen som våran
Terius Nash. The American Dream

Kom nu ihåg vart ni läste om de först! För de här är så nytt så de knappt finns!

ilovemeor EXCLUSIVE
Usher Feat . Timbaland - Movin Mountains PREVIEW




Kommentarer ÄR gratis, Så lämna gärna en.

Thanx!




Kommentarer
Postat av: Izza

Du är ju sjuk !!! VART HITTAR DU ALLT !!?? Skitsamma fortsätt med vad du gör för du gör de så himlans bra!!! LOVE IT

2008-02-02 @ 20:11:12
Postat av: Steffi

ommmmg fan vilken bra låt jag vill ha hela!! älskar ushers röst =))) keep up the good work man, är skitglad att du bestämde dig för att fortsätta med sidan! ;)

2008-02-03 @ 01:35:37
Postat av: Alex

Det finns två sidor på myntet.. Det som är bra är att den här låten är så sjukt jävla bra att det inte finns. Den andra sidan av myntet avslöjar att vi redan har hittat årets låt 08.. Men jag klagar inte.

Postat av: Margi

Herregud de här låter för bra, snälla kan du inte fixa hela låten nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

2008-02-03 @ 14:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback