Discipline

image818


Janet Jackson - Discipline (2008)
FullAlbum

En artist som jag valt att inte skriva så mycket om är Janet Jackson, trodde väl aldrig att hennes comeback skulle vara någonting speciellt. MEN jag hade fel, jag tycker faktiskt om albumet som släpps den 26 februari. Favoritlåtarna på albumet är Greatest X Ever, Cant B Good, So Mucha Betta och Feedback. Jag föredrar Janet i lite midtempo låtar då hennes röst får blänka som mest. Den snart 42 åriga Janet har nio stycken "mellanspår" på skivan vilket gör alltså att albumet har 22 spår. 2Nite som är producerad av mina favorite Stargate var en låt som jag hade hoppats på men dom kan väl inte alltid lyckas.

Här är iaf Janet Jacksons nya album Discipline, köp skivan här!




Kommentarer ÄR gratis, Så lämna gärna en.
Thanx!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback