Vi Mot Världen



Ja de är väl drygt ett år sedan jag första gången hörde och skrev om de två bröderna från Stockholm, jag talar om M.Sakarias och Lorentz. Efter de så spottade dom ut hiten Stockholms Serenad som präglade P3 en hel höst och nu under våren och sommaren så har dom spottat ut remixer på olika låtar, den främsta som fått mest respons är deras tolkning på Wiz Khalifas Say Yeah som jag tidigare skrev om i mars.

Så de var till min förvåning i fredags, men en glad sådan, när jag i fredas fick DN och vilka på framsidan är de inte om de två bröderna från söder. Har ni missat artikeln så kan ni läsa mer på den här länken. I går ,lördag, så hade dom release fest inne i Sthlm för sitt mixtape som dyker upp här och nu! I framtiden väntar deras debut album, Vi Mot Världen,  som ska släppas under hösten och de ska bli grymt spännande att se vad dom kan få fram, har haft svårt för svenska rap artister som Petter och nu Afasi&Filthy eller vad dom nu heter.

Lorentz som är nyss fyllda 17 år och M.Sakarias som är 22 år är väldigt talangfulla och för DN så droppade dom deras mixtape med hjälp av DJ Yxa och Jeansbjörn.

Lorentz & M.Sakarias - Sommaren I City ( DJ Yxa & Jeansbjörn )
länk från DN, högerklicka spara mål som...



Kommentarer ÄR gratis, Så lämna gärna en.
Thanx!

Kommentarer
Postat av: lunderblunder

sthlm serenad va helt okey, men annars tycker jag dom e rätt hemska, gick i samma plugg som dom.



ser, lr hör inte riktigt talangen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback