påradion


Som ni märker så har den senaste tiden inte varit den bästa perioden för sidan, vill absolut inte hålla på bortförklara mig, men är just nu i en period av bytandes av datorer, ska även tillägga att mitt älskade Photoshop strular otroligt så den närmaste tiden blir de lite fattigare bilder.

Ja för nu kör vi igång ordentligt igen, mycket har hänt senaste veckan på musikfronten ,en vecka som btw. varit min sista riktiga semester vecka innan högskolestudier inleds. Så andra saker har prioriterats men jag kör igång direkt och under veckans gång så kommer sidan ständigt uppdateras.

Det som kommer hända är utöver massvis med nya singlar, albumrecensioner från  Lady Gaga, Solange, Karina Pasian, The Game, Michelle Williams dyker upp och till helgen så dyker ett Best Of June,July & August upp till din Best Of samling för du har väl inte missat Best of
måndas samlingarna? Ett ytterligare album som kommer att dyka upp till helgen är ett nytt album med den hetaste House musiken!!

Så för guds skull Stay Tuned!!!

Love!

Kommentarer
Postat av: Lillie

Can't wait!

Postat av: kallle

fan va gott jocke, väntat för länge!

2008-08-25 @ 22:12:27
Postat av: Anna

härligt att se att du är tillbaka igen!

ska bli kul att få lite ny musik att lyssna på.

tack för en grym blogg!

2008-08-26 @ 01:36:21
Postat av: Anonym

Skönt att du e tillbaka! Härligt med ny musik. Kan nog inte uttrycka i ord hur tacksam jag är för denna grymma blogg och allt arbete du lägger ner.

2008-08-27 @ 10:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback