Theres A First Time For Everything

image987
Ja, har du missat låten som jag skrev om för några dagar sedan så har du definitivt missat något. Jag talar om Like An Iceberg med Claude Kelly. Han är en amerikansk singer-songwriter som dom senaste månaderna bl.a skrivit Lloyds sköna
Life och Leona Lewis - Forgive Me. Mycket mer finns inte att säga om Claude (eftersom de inte finns NÅGON information om karln).

Jag har försökt hitta lite mer från favoriten och fann hans versioner på just dom två låtarna och kan bara säga att de låter så mycket bättre än orginalen. De här är något du måste ha! Lyssna på hans röst, vilken pipa. Första meningen i Forgive Me låten...

Aaa..lyssna å njut!

Claude Kelly - Forgive Me
Claude Kelly - Hard To Say I'm Sorry
Claude Kelly - Open Arms


Claude Kelly - Like An Iceberg



Kommentarer ÄR gratis, Så lämna gärna en.
Thanx!




Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag älskar "like an iceberg"... Jag bara ÄLSKAR DEN!
Kan lyssna i timmar på den låten!
Så hoppas att dom andra låtarna är lika bra!! :D
TACK FÖR EN JÄTTE BRA SIDA!!!!!
Din sida äger allt o alla :D
Keep going, ;)

2008-04-30 @ 10:54:01
Postat av: Mikaela

Alltsa han ar bra och sa, men ar det bara jag som tycker det later lite skumt nar han sjunger "Never been the type of woman" "I need a man" osv XD
Jag vet att latarna skrivs till andra, men anda haha.

Postat av: Rebecca

tack för en jätte bra blogg. prövade precis att ladda ner jorin sparks album men länken fungerade inte. kan du möjligtvis lägga ut det igen eller är det min dator som inte vill bara kanske?

2008-05-01 @ 21:40:10
Postat av: Jack

Så otrligt bra. bara tackar&bugar!

2008-05-01 @ 22:28:03
Postat av: Jesper Ekerling

Lyssnar frisk på dina tips. Vad hände med best of-skivorna? Jag saknar april? Sjukt mkt skönare att ladda hem en fil än 15 olika.

2008-05-03 @ 18:58:50
URL: http://www.jesper.nu/
Postat av: Alexandra

Hej! Jag får inte tag på Chris Brown - Forever någonstans, kan inte du lägga ut den? Skulle vara asshyst :)

pussåkram!

2008-05-04 @ 09:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback