Keys To My Heart

image960

En av mina stora kärlekar är för Alicia Keys och de är väl någonting som man kanske märkt på sidan. Nu släpps singel nummer tre från hennes As I Am album som gjort en sådan succe! Första singeln No One ligger fortfarande på Billboard Top 20.

Som jag skrev efter Hells Kitchen brudens besök här i Stockholm
tidigare i mars, så blir Teenage Love Affair nästa singel. Vet inte om valet av singel är rätt, men de finns mycket godsaker på de albumet och kan vara svårt för mig som är så nära att se vilken singel som kommer slå.

Alicia Keys - Teenage Love Affair



ps. Much Love! ds.


Kommentarer ÄR gratis, Så lämna gärna en.
Thanx!


Kommentarer
Postat av: matilda

jag älskar också alicia och speciellt hennes nya skiva! alla låtarna är fantastiska!

2008-05-11 @ 22:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback