But in real its gonna take a lifetime to say goodbye

image932

För 2 och ett halv år sedan så var Leona Lewis en "vanlig" London tjej med drömmar om att göra karriär inom musiken. Idag är hon en av dom hetaste artisterna på marknaden och hennes debutalbum Spirit som släpps idagarna i USA har redan gjort stor succe här i Europa. Hon är den första engelskan på 27 år som tar sin debutsingel till första platsen i USA. Jag skulle kunna fortsätta med alla rekord denna otroliga musikaliska begåvning har slagit de senaste sex månaderna men fort till de trevliga.

För ett tag sen så läckte de ett album med 12 osläppta låtar från engelskan och tänkter självklart bjuda på dom här samtidigt som ni får en otroligt läcker remix på första singeln Bleeding Love som ni bara måste höra!!

Leona Lewis feat AC - Bleeding Love Remix

Leona Lewis - Best Kept Secret - 12 Unreleased Songs
FullAlbum
Part 1
Part 2





Kommentarer ÄR gratis, Så lämna gärna en.
Thanx!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kan jag tacka dig egentligen !???? ÄLSKAR DE HÄR VERKLIGEN

2008-04-04 @ 22:48:40
Postat av: emelie elisabeth

Måste också ge credds för en bra blogg! Gillar top 5 åt vänster, hur ofta uppdateras den listan? ps. svara gärna via min blogg. /ems

Postat av: Emelie

Din blogg är så jävla bra! Å din design är jättefin :D
Fortsätt snälla :D

2008-04-05 @ 00:21:42
Postat av: Anonym

riktigt bra låtar!
jag missade en låt på din blogg tidigare - nämligen kat delunas run the show. skulle du kanske kunna lägga upp den igen? :) keep up the good work!

2008-04-05 @ 16:37:41
Postat av: Clemme

schysst blogg har lagt till den på mina favoriter:P
keep up the good work

2008-04-06 @ 14:10:08
URL: http://stekarbloggen.blogspot.com
Postat av: Silvia

snyggt intro till "remixen".. lite mer av en extended version skulle jag kalla det.. iaf, jättebra! som vanligt.. =D
/S.

2008-04-07 @ 12:43:21
URL: http://zille.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback