Sunday Updates....

Söndag den 23 September.

Sorry att jag varit lite seg med uppdateringarna dom senaste dagarna. Ska iväg nu så jag väntar lite ytterligare med de allra nyaste.

image485

Ikväll så dyker Jennifer Lopez kommande singel upp, Brick & Lace senaste och ett extra spår från Kanyes nya album Graduation plus en låt med min favorit John Mayer.

Senare i veckan så dyker de, lagom till löningshelgen lite längre låtar, två tre stycken 25 minuters mixar med mina favorit DJs plus en jag själv dragit ihop..

Så håll kolll här....




Kommentarer
Postat av: nils

Hej!

Vi har startat ett upprop på Facebook för uppmärksamma skivbolaget och få John Mayer att göra en spelning i Sverige. Tipsa JM-fans i din bekantskapskrets och gå gärna med i gruppen "John Mayer to Sweden": http://sse.facebook.com/group.php?gid=7731867657&ref=mf

2007-12-03 @ 00:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback