music blog

image490


Senaste veckan har varit en relativt lugn vecka på musikfronten, nu när september börja närma sig sitt slut så börjar de dra ihop sig till en summering musikmässigt av månaden. Innan fredag så dyker dom 15 bästa låtarna, enligt mig, upp igen. Dom utgör då September 2007.

I veckan så kommer de även upp nytt från Mario , nytt från Enrique Iglesias, hela Britney Spears kommande album kommer att läcka ut i veckan här- självklart kommer jag lägga ut de här för er. Sen så har jag tänkt lägga ut lite av en av mina favoriter just nu Keyshia Cole. Så så blir det men självklart även mycket mycket mer...
En ny veckans artist också ...såklart...

Sen lagom till löningshelg så dyker de - som sagt - upp två eller tre 20 minuters mixar med mina favorit DJs. Plus en jag kompilerat ihop.

Hoppas allt fungerar som de ska med nerladdningar, om ni har nå problem så
checka de här.

Fortsätt besök sidan nu under veckan!

Och glöm inte att rösta så här sista veckan nu också!
Tar högst två minuter..
BT DMA07 Peoples Choice Nominee - Vote for me! title=

Sen så joina gruppen på facebook också för er som inte gjort de än!   ilovemeor

Måste väl också meddela att ilovemeor.blogg.se  får i veckan sin första artikel i en tidning.
I musikmagasinet Trackmagazine kommer i kommande nummer stå om sidan, även en artikel (tror jag) kommer att finnas med! Så there u go

Take Care....

Kommentarer ÄR gratis, Så lämna gärna en.
Thanx!


Kommentarer
Postat av: Daffy

Fick precis ner Birtneys album. Ingen höjdare direkt :S riktigt tråkigt. Visst, vissa beat är bra men hennes röst förstör ju allt =/ ledsen britney. Sämsta comeback jag har sett någonsin..
// Daffy


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback