Leona

En av dom mest intressanta upcoming artists just nu är definitivt Leona Lewis.

image479

Leona som är 22 år gammal, kommer irån England och vann där tredje säsongen utav tv programmet X Factor ( dyl. Idol ). För att se videos från X-factor,
se här.

Jag är grymt nöjd med att vara först med att skriva om denna tjej för hon är något utöver den "vanliga" popeliten. Leona Lewis kommer bli grymt stor! Iaf om jag får som jag vill.

Hennes debutalbum som räknas att släppa i November är fullspäckat med stora namn som desperat velat arbeta med henne! De här är bara ett fåtal namn; NeYo , danska stjärnproducentgruppen Stargate, Max Martin, Dallas Austin, Scott Storch, Danja. Som sagt. bara för att nämna ett fåtal.

image475


De här är andra singeln från albumet, första singeln var en cover på Kelly Clarksons "A Moment Like This", och den är lite "old" så jag har väntat länge på den här. Och äntligen då, här är nytt material från Leona. Låten är skriven av Ryan Tedder från gruppen One Republic.


Leverachii...Varsågoda!

Leona Lewis - Bleeding Love






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback