Official Remix

image562

Alicia Keys underbara No One är utan tvekan en av årets bästa låtar, den har de där lilla extra som idag behövs för att slå riktigt stort. Den låter definitivt inte som något annat. Hennes kommande album As I Am släpps i början av november. Se hur de blir, men jag kan inte tänka mig att de bli något annat än en succe.

Remixen som jag la ut för ett tag sen med Q Da Kid är också bra, nu kommer en officiell? remix med Cassidy, remixen är vad jag tror producad av Polow Da Don, de låter som de iaf.  Swizz Beatz är de som ligger bakom remixen.


Alicia Keys feat. Cassidy - No One Official Remix


Kommentarer ÄR gratis, Så lämna gärna en.
Thanx!




Kommentarer
Postat av: spoke

Kolla in denna! Asball sida där man kan sjunga med Speak...

http://speak.byethost13.com/

Postat av: ZZZZZZZZZZ

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZNARK

2007-10-12 @ 18:56:17
Postat av: Johannes

Bra remix!
Jag skulle uppskatta ett "repotage" om T-Pain, han känns som den hetaste artisten just nu, han har ett finger med i många nya bra låtar! och dina favoriter med honm osv.
see ya!

2007-10-12 @ 19:18:22
Postat av: Anonym

hade vart nice om du la upp lite låtar med ricky.
jävligt fräscha låtar som 'fall in love' och 'get to know you' är värda att lyssna på!

2007-10-14 @ 13:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback