October 07

Oktober är en spännande månad med många förhopningsvis grymma skivsläpp.

Här kommer dom mest intressanta...



Jennifer Lopez - Brave - 9 Oktober

Albumet har redan läckt och jag har bl.a lagt ut de på sidan, albumet är ett helt okej med en säkert tre fyra hitar, första singeln Do It Well har ju slagit stort, se hur andra singeln Hold It, dont drop it gör sig. Gillar låten Forever riktigt mycket!




Nelly - Brass Knuckles - 16 Oktober

Nelly explained the reasoning for the title as "the best way" he can explain "how hard it's going to hit you."
I övrigt har jag inte läst så mkt om hans kommande album, men jag gillar första singeln Wadsyaname


Delta Goodrem - Delta - 20 Oktober

En av mina absoluta favoriter och de här albumet är nästan de jag ser fram mest mot. Älskar hennes första två låtar jag hört från albumet (In This Life och Take Me Home). Hennes egna personliga favoritlåt från albumet har jag än inte lyckats få tag på. Mycket intressant.




Nicole Scherzinger - Her Name Is Nicole - 20 Oktober Nu har albumet blivit framflyttat till 20 November

Nicoles debut skiva har blivit framflyttad flera gånger och skivbolaget är så sjukt oroliga att albumet inte kommer att sälja och jag vet inte, jag gillar iaf Baby Love och första singeln. Men har hört lite mer från albumet och de låter inte lika bra, exempelvis Super Villain



Mario - GO! - 23 Oktober

Många av dom främsta producenterna har satt en touch på Marios kommande album som spelats in i över två år. Albumet kan bli ett av dom bättre i år, han själv är självsäker och säger att Its the album of the year




Chris Brown - Exclusive - 23 Oktober

Chris Brown som gjorde en sådan imponerad show på MTV galan i September, har höga förväntingar på sitt egna album som blir hans andra. Första singeln gjorde dock ingen större succe borta i USA, men andra singeln Kiss Kiss med T-Pain rullar på bra i radiostationerna.




Andra artister som släpper nya album i oktober.

Trey Songz - Trey Day - 2 Oktober
Soulja Boy -
Souljaboytell'em.com - 2 Oktober
EVE -
Here I Am - 16 Oktober
Lil Mama -
Voice Of The Young People - 23 Oktober
Vanessa Carlton -
Heroes & Thievs - 9 Oktober
Backstreet Boys -
Unbreakable - 30 Oktober
Carlos Santana -
Ultimate Santana - 16 Oktober


Kommentarer ÄR gratis, Så lämna gärna en.
Thanx!



Kommentarer
Postat av: hannah

hejsan :) först måste jag säga att jag diggar sönder din musiksmak rätt så lik min ;D men kan inte ladda ner denna, why? aja. ha dt najs!

2007-10-02 @ 15:26:17
Postat av: hannah

hejsan :) du har grym musikstil för dt första :D men jag undrar du kan lägga upp .. Brick & Lace -Mr. Officer, Britney Spears ft. Lil Wayne - Gimme More, B5 - In my bedroom, Stevie Hoang - Addicted skulle varit riktigt shysst om du gjorde dt ;D ha dt najs :)

2007-10-02 @ 16:31:15
Postat av: Johannes

Chris Brown's album kommer bli grymt, har inte hört alla låtar, men dom jag har hört gillar jag, och du kan ju knappast missat låten Nice feat. The Game !

2007-10-12 @ 18:40:28
Postat av: Nicklas

hej! jag måste säga att chris ny skiva är riktigt bra...
han hade mkt press på sig från hans debutskiva som jag tycker var undebar med låtar som:young love,say goodbye,winner,run it mm (nästan alla låtar i skiva tyckte jag var bra) när jag hörde wall to wall så vart jag lite skeptisk :/! tycker inte den var jättebra som han tidigare singlar.
nu har jag lyssnat igenom skivan "exclusive" o jag måste säga att den är riktigt bra, jg trodde aldrig han skulle göra en så bra uppföljare/Nicklas

2007-11-16 @ 23:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback