No.1

En av årets största låtar är Crank Dat med Soulja Boy. DeAndre Chad Ramone Way som han egentligen heter har med sin Crank Dat Soulja Boy legat etta i USA nu i sex veckor i följd. Grabben som är 17 bast släppte här i början av oktober sitt debutalbum    Souljaboytellem.com .

För oss i Sverige här så är de svårt att förstår hur grymt stor han är just nu i USA. Här kommer ett uppträdande från BET Hip Hop Awards som ägde rum i Atlanta för ett par dagar sedan. Enjoy!

Glöm inte hans andra singel
Soulja Girl som är med I-15

Soulja Boy - Crank Dat Soulja Boy





Btw..Va med imorgon för en av mina favoritlåtar just nu!! Oooo check it out!!


Kommentarer ÄR gratis, Så lämna gärna en.
Thanx!




Kommentarer
Postat av: Anonym

assa, de maste typ vara forsta gg jag har hort en lat fore dig! YES!!! for jag ar typ 100 pa att jag horde den har laten fore dig, for jag ar typ trott pa den har laten joakim.. (inklusive alla andra latar ocksa)=P halla! mohaha... !!

2007-10-22 @ 02:06:08
Postat av: J

Hahaha Mattus? i guess...kolla här http://ilovemeor.blogg.se/1188129582_soulja_boy.html

jag skrev om den i slutet av augusti första gången, men skrev lite mer nu...så :P
take care U


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback