NEW Mario

image557

Fick idag tag på Mario s väntade album, ett album han hållt på med i över två år, ett album som nu blivit framflyttat ytterligare- ända till 27 november. Varför vet jag inte, men men.

Har skummat igenom albumet och de verkar riktigt riktigt bra! Albumet
Go är Mario s andra album, hans första gjorde ju succe med superhiten Let Me Love You.

Har iaf kommit fram till mina favoritlåtar so far, "How Do I Breath" "Crying Out For Me" "Kryptonite" - som är nästkommande singel, och slutligen min absoluta favorit "Do Right"


Mario - Do Right
Mario feat. Rich Boy - Kryptonite
Mario - Cryin Out For Me


Kommentarer ÄR gratis, Så lämna gärna en.
Thanx!



Kommentarer
Postat av: Kay Tee

Kanske lite för sent kommentarinlägg från mig,
fast Mario har gjort en ny låt me Usher som heter My Love =)
Rekommenderas varmt ! ^^

2007-10-30 @ 17:57:34
Postat av: Patrik

Inte en aning om du redan lagt upp den men har inte sett den här på sidan i alla fall! Så jag tänkte rekommendera Mario - Me & my girl, den är sjukt skön!

2008-04-13 @ 22:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback