More Britney.

image544

Har aldrig varit med om en sådant massivt demo-promo-låtar som inte är bekräftade- från ett kommande album.

De finns runt 17 låtar som cirkulerar på internet som sägs vara ifrån Britney Spears kommande album som igår blev döpt till BlackOut , dom låtar som finns är faktiskt bra om jag ska vara ärlig. Huruvida Jive Records tanke bakom att släppa ett promo album, om de bara är skräp och inte kommer finnas med på de kommande album eller om de är några som är med är än oklart.

En sak är klart iaf, de är tunga låtar men de är såklart egentligen med vilket team som ligger bakom skivan som släpps i november. Men iaf så lägger jag ut fyra låtar, de låtar som jag tycker är rätt självklara på hennes skiva.

image545

Här är dom låtar som är bekräftade och kommer att finnas med på albumet.
  • "Gimme More" (Produced by Danja)
  • "Heaven on Earth" (Freescha and Kara DioGuardi)
  • "Radar" (Bloodshy and Avant)
  • "Piece of Me" (Bloodshy & Avant)
  • "Break the Ice"
Och här är dom jag tror starkt på.

Britney Spears - Sugarfall
Britney Spears - Radar
Britney Spears - Fillin Me Up
Britney Spears - Let It Go



Tidigare upplagda låtar.



image547

UPDATE

Lyckats överkomma en LQ version av en remix på Britneys första singel Gimme More med självaste Lil Mama.

Britney Spears feat Lil Mama - Gimme More



Kommentarer ÄR gratis, Så lämna gärna en.
Thanx!


Kommentarer
Postat av: Sharanda

Hej
Jag undrar en allmän sak.. Om man vill som du länka musik, eller ja lägga upp musik. E det lagligt? kan man bli bötfälld? tänkte eftersom det blir som fildelning nästan väl?

2007-10-06 @ 20:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback