Backstreets Back

image593

Backstreet Boys släpper så som Britney Spears (se nedan) sitt comeback album nästa tisdag. Och vad passar väl inte bättre då än att lägga ut deras nya album.

Albumet innehåller 17 låtar, mestadels producerade av Dan Muckala som tidigare jobbat ihop med bl.a N'sync , jag ska vara ärlig hade väl inge större förväntningar på de här albumet. Jag menar Backstreet Boys är nu 30 åriga grabbar som fortfarande försöker få till de, men lyckas väl inte riktigt fullt ut den här gången.

Men jag tycker dom gör ett gott försök, dom låter väldigt Backstreet Boys så någon radikal musikalisk upplevelse är de väl inte, utan mer än flashback till 1999.

Backstreet Boys - Unbreakable - 2007 - Full Album Download




Kommentarer ÄR gratis, Så lämna gärna en.
Thanx!



Kommentarer
Postat av: johan larsson

Sluta hoppa på Backstreet Boys.. Albumet är hur bra som helst och ni tycker att det påminner om deras tidigare musik så kan nu ju inte ha den bästa kollen. Ett helt sound från pojkarna! AJ måste vara top 3 sångare på jorden, eller har jag fel?

2007-11-08 @ 06:17:28
Postat av: Mrs Prick

Dom e så jävla bäst.. dom blir bara bättre o bättre för varje skiva.. dom e o kkommer alltid att vara VÄRLDENS BÄSTA grupp.. saknar Kev dock.. I love you Prick with all my heart

2007-12-03 @ 15:31:29
Postat av: April Fourteem

Dom blir bara bättre och starkare genom åren och några av dom är under 30. Så du skulle kuna intervjua några fans istället för att prata skit.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback