Autumn Pause

image575

Hösten är här, kylan har satt in ordentligt och vad värmer då bättre än en grym låt? -snap-

Redan under oktober månad här så har redan runt 60 låtar lagts upp på sidan och nerladdningarna ligger runt tusentalen bara den här månaden. Besökarna blir mer och mer för var dag vilket gör de hela ännu roligare och för den delen bättre. För er som missade dom hetaste låtarna under september månad så fixas de enkelt genom att tanka hem
Best Of September .

Nu under oktober har de bl.a lagts upp nytt från The Killers, Michael Jackson och en massa fler stekheta artister så scrolla ner och kolla.

Jag känner att många låtar på sidan är otroligt underskattade, de är ju oftast så att efter att par spelningar som låten sätter in sin effekt. Inte många låtar slår direkt som ex. Alicia Keys No One.

Här kommer nu dom 25 absolut hetaste och nyaste låtarna just nu!



På gång...
Under veckan här så kommer de upp ett reportage om dom största producenterna just nu, sen så väntar jag in nya Leona Lewis videon, Delta Goodrems skiva som släpps snart, Chris Browns andra album som också släpps om några dagar.

  • Plus att jag tänkte lägga upp en massa requests så är de någon låt som du saknar eller vill ha!! Så hojta till så fixar jag de!

Hoppas allt är lugnt! Take Care


Kommentarer ÄR gratis, Så lämna gärna en.
Thanx!


Kommentarer
Postat av: Mo

Åh jag avgudar din blogg så jävla mycket! I Love music absolut. Tack vare mernosh så skulle jag annars inte hitta till denna underbara blogg.. Nu kommer jag fan bli beroende och vilja ha en massa nya låtar :D.. Tare lungt med Murre nu :).. ha det bäst...

Postat av: T

Lite old requests då:
Gentleman-Superior
Westlife & Delta Goodrem-I'm All Out Of Love
Enrique Inglesias-Could I have this kiss forever...hoppas d går att fixa.ha d bra

2007-10-16 @ 01:01:44
Postat av: ehdi

Mer Chris Brown.

2007-10-16 @ 16:49:06
Postat av: danne

grymt

2007-10-16 @ 20:07:04
Postat av: Em

Kelly Clarkson's kanonframträdande av "Because Of You" på Grammy Awards 2006?

2007-10-17 @ 21:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback