Spirit

image577

Leona Lewis namn har ofta ploppat upp här på bloggen och nu när de är fem dagar kvar till hennes debutalbum så är de väl inte mer än rätt att prata om engelskan igen. Den nu 22 åriga tjejen från London vann X-Factor i december förra året. Och inte ens ett år senare nu så toppar hon den alla engelska listor med en av - enligt mig - bästa låtarna i år, Bleeding Love som är en mäktig ballad producerad av Ryan Tedder och Jesse McCartney .

Leona Lewis
har snabbt blivit en favorit för mig och jag är väl inte mer än stolt att säga att de är nu dags igen för en ytterligare riktigt bra skiva. Den här gången med debutanten som förmodligen kommer bli hur stor som helst, med hennes otroliga röst som kan toppa vilken ton som helst och en skönhet som få, för att sen inte heller glömma valet av producenter och medhjälpare till hennes nu kommande album.

Här har ni Leona Lewis nya album Spirit som är ett riktigt bra album! Men för er som tycker om Leona som jag gör,
Förhandsboka då albumet här! För de här måste du ju ha i din skivkollektion...


Leona Lewis - Spirit (2007) FullAlbum Download




Kommentarer ÄR gratis, Så lämna gärna en.
Thanx!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback