Monthly Report

Jajamänsan, elfte månaden på året drar snart sin sista pust.

Månaden som har gått har varit mycket upp men också mycket ner för sidan. I början av månaden var de nytt besökarrekord flera dagar i rad men nu känns de som intresset för sidan har avtagits, vilket är otroligt tråkigt. Men jag tänker köra på i december hårdare än någonsin så för er som läser och följer sidan ska få mycket cred. Tack.

image636

Det är ju så att ju fler besökare, ju aktivare och intressantare blir mina inlägg. Men i övrigt musikmässigt så har ju ett av årets album släppts den här månaden. Självklart talar jag om
Alicia Keys nya album som ligger etta i USA och krossar allt motstånd, den engelska motsvarigheten ilovemeor favoriten Leona Lewis slår också alla rekord, fast då i England.

För er som har förslag om sidans framtid, hör gärna av dig för jag vill verkligen att de ska fungera!

Nu kommer som vanligt Best Of November. Hoppas ni gillar de.


www.ilovemeor.blogg.se
On The Radio

Best Of November '07 - FullAlbum






Imorgon första december så dyker dom tio nominerade för Årets Låt Upp och videon som hjälper er att rösta på din favorit. Sen så dyker också Julkalendern upp med en grym låt varje dag.





Kommentarer ÄR gratis, Så lämna gärna en.
Thanx!


Kommentarer
Postat av: Dennis

Du gör ett bra jobb me sidan! LÄGG inte ner! ;)

2007-12-02 @ 17:24:10
Postat av: C

Sidan är helt otrolig, love it! Nu var det så att jag gärna ville ha det bästa från November..men sidan nekar mig..vad är felet?

2007-12-03 @ 05:25:24
Postat av: petter

"The file you requested was removed for violating MediaFire's Terms of Service or Acceptable Use Policy" när man ska tanka best of november? lägg upp igen?

2007-12-03 @ 07:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback