ilovealiciakeys




Alicia Keys
har sedan 2005 arbetat på sitt kommande album As I Am , albumet har inte läckt någonting utöver de tre låtar som jag publicerat här. Men imorgon är de precis en vecka till albumet släpps och ungefär då brukar man kunna få tag på en kopia, vi får hoppas att de gäller imorrn, för i såfall får vi nog lyssna in ett av årets album; själv säger hon så här om de

"It's coming together incredibly. I am in love with this album. It's very fresh and new"

För er som vill som jag; Förhandsboka ditt exemplar av albumet här
Här är ett framträdande från i lördags på Saturday Night Divas


Alicia Keys - No One
Alicia Keys - Superwoman 
Alicia Keys - Like Youll Never See Me Again

Kommentarer ÄR gratis, Så lämna gärna en.
Thanx!



Kommentarer
Postat av: Kay

Din blogg har hamnat på Mina favoriter

Jag måste säga att jag är GRYMT imponerad av din musik upplagning. LÅååång före alla andra precis som jag ;) och även bred musiksmak! Det finns en låt av Alicia Keys som jag vill att du ska lägga upp, kan tyvärr inte titeln på den men hon sjunger med John Mayer. Du kan höra den på perezhilton.com
Njut!

// Kay babe

2007-11-06 @ 18:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback