2008


image698

Året lider mot sitt slut, 2007 är över och ett nytt 2008 är bara runt hörnet. Med skivsläpp från bl.a Colplay, Dr. Dre, Nicole Scherzinger, Mariah Carey, Usher och Timbaland så kommer förhopningsvis 2008 bli ett lika musikaliskt fantastiskt år så som 2007 varit.


Huruvida sidan finns kvar eller inte, har jag inte riktigt bestämt mig än. Men går allt som de ska och som jag VILL. Så är sidan tillbaka om ett tag! 

Nu kommer iaf en recap över vad som kommit upp på sidan under året, mina stoltaste inlägg.

Augusti 2007
  • 1 Aug - Sean Kingston - Me Love
  • 1 Aug - Fantasia - When I See You
  • 4 Aug - Chris Brown Feat. T-Pain - Kiss Kiss
  • 13 Aug - Keke Palmer - Keep It Movin
  • 13 Aug - Fergie feat. Sean Kingston - Big Girls Dont Cry (remix)
  • 15 Aug - Wyclef Jean feat. Akon, Lil Wayne & NIA - Sweetest Girl
  • 25 Aug - Jennifer Lopez - Do It Well
  • 25 Aug - Jordin Sparks - Tattoo
  • 29 Aug - Alicia Keys - No One
  • 30 Aug - Kanye West - Graduation Full Album
  • 30 Aug - 50 Cent - Curtis Full Album
  • 31 Aug - Britney Spears - Gimme More
  • 31 Aug - Lil Mama - GSlide (Tour Bus)
September 2007
  • 1 Sep - Nicole Scherzinger - Baby Love
  • 2 Sep - Colbie Caillat - Bubbly
  • 11 Sep - Taio Cruz - Movin On
  • 13 Sep - The-Dream feat. Fabolous - Shawty Is Da Sht
  • 16 Sep - Leona Lewis - Bleeding Love
  • 27 Sep -    Justin Timberlake feat. Beyonce - Until The End Of Time
Oktober 2007
  • 3 Okt - Wyclef Jean feat. Paul Simon - Fast Car
  • 4 Okt - I-15 feat. Polow Da Don - Lost In Love
  • 6 Okt - Britney Spears - Radar
  • 9 Okt - Mario - Do Right
  • 16 Okt - The Dream - Ditch That
  • 22 Okt - Chris Brown - With You
  • 23 Okt - Wyclef & Shakira - King & Queen
  • 24 Okt - Alicia Keys - Like You'll Never See Me Again
  • 30 Okt - Lenny Kravitz - I'll Be Waitin
November 2007
  • 12 Nov - Jordin Sparks feat. Chris Brown - No Air
  • 18 Nov - Corey Williams - Promise Me
December 2007
  • 1 Dec - Ashlee Simpson - Outta My Head (Ay Ya Ya)
  • 6 Dec - Mary J Blige - Come To Me (Peace)
  • 18 Dec - Nicole Scherzinger - Puakenikeni


Gott Nytt 2008 !



Kommentarer ÄR gratis, Så lämna gärna en.
Thanx!




Kommentarer
Postat av: säntti

skönt å se att du inte helt tänker lägga ner bloggen:D keep up the good work

2008-01-01 @ 18:01:12
Postat av: Andreas ^

Grym blogg och riktigt bra musik! :D

Postat av: Jay

nice! du får bara inte överge bloggen =)

2008-01-03 @ 00:20:00
Postat av: Alex

Underbart att höra. Jag är nog inte ensam om att hålla tummarna för att allt kommer gå som det ska! kör hårt mannen!

2008-01-03 @ 20:50:30
URL: http://alextalks.blogg.se
Postat av: Sebastian Wallin

Hittade denna bloggen nu i veckan och jag måste då säga att de är den bästa musik sajten jag någonsin gått in på dagliga musiktips och allt låter riktigt bra, det enda jag saknar är best of december + best of 07, du borde fanemej sälja dina låtlistor till eva records lr nått för jag skulle itne tveka att slanta upp 200 spänn st för dina plattor

2008-01-05 @ 01:26:09
URL: http://bloggen.se.nu
Postat av: Sebastian Wallin

Glömde säga att jag reggade ontheradio.se.nu åt dej lite lättare än ilovemeor.blogg.se

2008-01-05 @ 01:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback