This is the new shit

Ett riktigt kort inlägg. Väntade mig inte de här när ja öppna min mail.
Britney Spears första singel från hennes än ej döpta album som släpps i November.
Låten som jag tidigare la upp vet jag inte ens om den finns på albumet. Ska kolla upp de där.

image379

Men iaf, producerad av världsproducenten Nate "Danja" Hills, hennes första riktiga singel på 4 år nästan.
Kom ihåg var ni hitta och läste om den först...

Britney Spears - Gimme More
Ny version, HQ Version, CD kvalitet.
Britney Spears - Gimme More


UPDATE: 31/8 19:03

Har lyckats hitta ytterligare en låt från Britneys album som nu sägs släppas den 13 November och olika källor säger att albumet ska heta Wolf Eyes/Black Dice! Mycket intressant...




Glöm nu i allsin dagar inte tidigare inläggen om Kanye och 50 för de är de som gäller just nu!


Kommentarer
Postat av: Anni

Den sista låten spelade de på radio i morse, men jag gillar den bättre som du la upp för ett tag sen.. Fast Britney e ju sådär egentligen :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback