ilovemeor.blogg.se

Hallå alla kära läsare, lovade er lite nyheter idag och de kommer här!!

ilovemeor.blogg.se har levt sen i början av augusti i 2007, tycker de har varit riktigt roligt den här tiden och kul att höra från folk som uppskattar sidan.

Mitt mål med sidan var väl att komma i kontakt med musikbranschen och de är något jag verkligen lyckats med, med intervjuer med att artister som bl.a. Adam Tensta och i nästa vecka Darin och har träffat artister som Colby O Donis, har varit i kontakt med både MySpace och Universal Music och verkligen fått en stabil publik, som jag är grymt tacksam för.

Sidans uppbyggnad är väl inte som alla andra mp3 bloggar som serverar låtar i stora lass och inte med någon särskild passion som jag tycker den förtjänar när den ändå bara glider ut på nätet "gratis". Jag tycker att information om artisten/gruppen/låten/producenterna är något som är intressant och rolig info istället för att själv sitta o googla nätet så ville jag ha en sida med mycket info om kommande musik också (inte bara mp3or).

Men nu så har jag tappat lite gnistan för bloggen och känner att jag behöver gå vidare, så har jag väl känt sedan i somras och har sen dess planerat olika sätt att ta sig vidare.

Vad är nästa steget på vägen? Jo så här blir de den närmsta tiden.

Den 25 december kommer bloggen (ilovemeor.blogg.se) att läggas ner, självklart känns de tråkigt på ett sätt känns som man har lite history med de här nu med ett brett arkiv och trogna läsare (tack).

Det som dock kommer att ske och är nästa steget är www.ontheradio.se, yes en helt ny sida med ett bredare koncept och en större sida i sin helhet.

www.ontheradio.se kommer att ha en otroligt härlig uppbyggnad, de här är bara något som kommer att finnas på sidan, kommande singelsläpp (i samma form som sidan är nu), album recensioner, kommande händelser (konserter etc.), nyheter, ett stort artistarkiv, musikvideos, mixtapes från olika dj:s världen över, topplistor och även en personlig sida för min egen del.

Det är alltså steg nummer två för sidan, kommer bli riktigt kul och spännande att se hur allting artar sig, sidan kommer självklart hålla sin snygga image och förhopningsvis så kan de bli en av Sveriges största musiksidor.

LANSERINGSDATUMET FÖR WWW.ONTHERADIO.SE ÄR DEN 11/1, 2009 KLOCKAN 11.00, Redan i nästa vecka  så kommer sidan sättas upp i en liten preview del, sidan kommer kräva mycket jobb men ilovemeor.blogg.se kommer att fortsätta fram alltså till den 25 december, 2008.

Så thats it, kommentarer/respons/konstruktiv kritik är väldigt välkommet.

Much Love, Joakim!!


Ps. under kommande vecka så kommer jag börja samla in låtar i nomineringarna till årets låt 2008, så ni kan väl börja tänka efter lite om vilken låt/låtar som kommer att vara med i omröstningen!! Ni
minns väl hur de gick i 2007?..ds.












Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter riktigt grymt mannen!!!!! tack för allt

2008-11-01 @ 20:31:42
Postat av: Silvia

åhh Darin! intervjuade honom en gång för länge sen (när han fortfarande hade tandställning) o han va en riktig go' prick! :D



va kul att du tar steget från musikblogg till en hemsida =) du är jätteduktig, fortsätt så! =D plus du har mitt fulla stöd.. men innan ilovemeor.blogg.se läggs ner kan du väl berätta vad/vem "MEOR" är?? ^^;

Postat av: Mikaela

Puh. Trodde nastan du skulle skriva att du lagger ner for gott..

2008-11-02 @ 00:18:52
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tråkigt tänkte jag först när jag trodde att du skulle försvinna helt. Men sedan blev jag glad när jag läste att ontheradio lever vidare. Tycker du är jättebra verkligen. Lycka till med allt!

2008-11-02 @ 00:48:02
Postat av: Anonym

mkt bra ide här jocke! kör på!!

2008-11-02 @ 10:52:18
Postat av: Fredrik Carlsson

Riktigt kul att det går bra för dig! Ska bli riktigt kul och se den nya siten! Dra inte in för mycket banners o advert bara :}

2008-11-02 @ 16:54:19
Postat av: Anonym

Tack för den gångna tiden, du gör ett grymt jobb, jag följer definitivt med till hemsidan. längtar redan!

2008-11-02 @ 17:30:58
Postat av: Anonym

Jag har min absoluta favorit låt det här året: Taio cruz-Drive me crazy

2008-11-02 @ 17:32:28
Postat av: Anonym

har hängt med här på sidan ett bra tag sen i början av året och älskar sidan och trodde att du skulle lägga ner sidan så kommer du med dom här nyheterna!!!!



Grymt fortsätt jobba!! =) TACK FÖR ALLT

2008-11-02 @ 22:20:52
Postat av: Steffe

grymt jag hakar på tåget!!

2008-11-03 @ 22:30:19
Postat av: J

Härligt. Låter som en bra idé :)

2008-11-04 @ 09:38:07
URL: http://covet.blogg.se/
Postat av: Jimmy Dansbandskillar

Grymt grabben!! Lycka till!

2008-11-06 @ 17:37:11
Postat av: LT

tack för bra blogg och lycka till med det nya, låter mkt lovande!

2008-11-07 @ 13:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback