The Forever Edition

image999
Sedan jag läste i början av april, att på Chris Browns Exclusive re-release så skulle de finnas en låt vid namn Superhuman med ingen annan än allas kära Keri Hilson. Sen dess har jag sett fram emot att posta denna låt som nu alltså har läckt.

Ja som ni vet så släpps Chris Browns succealbum Exclusive om här i början av juni, första singeln från den nya upplagan,
Forever, har börjat göra en impact på radiostationerna och kommer säkerligen bli en av sommaren största låtar! Låten som är den femte (!) top ten låten på den amerikanska billboardlistan bara i år för den 19 årige Chris Breezy.

Superhuman är lite annorlunda än vad jag förväntade mig, trodde de skulle vara en upbeat låt men de här är en slowjam som verkligen sätter de bådas vocals på prov och som dom klarar av det. Både Chris och Keri visar prov på en stor bredd i rösten och de här en riktigt fin ballad. Huruvida de här möjligtvis är en singel vet jag inte än men återkommer självklart om det! Låten är producerad av The Oak.

Keri Hilson som by the way ska släppa sitt debut album i år. Det sades komma ut i mitten av i år, men än ingenting som blivit bekräftat. Första singeln för Keri ska vara Timbaland producerade Return The Favor. Självklart finner du den här först när den dyker upp.


Chris Brown feat. Keri Hilson - Superhuman


Kommentarer ÄR gratis, Så lämna gärna en.
Thanx!

Kommentarer
Postat av: Louise

Härligt beat i låten!Ny favorit:D

Postat av: skön låt men...

varför kan jag inte ladda ner från speedyshare utan bara lyssna på låtarna? nr jag försöker tanka dem står det bara filen finns inte? någon som har något tips?

2008-05-12 @ 14:58:13
Postat av: Närke

Härlig sida!
keep it up!

2008-05-12 @ 20:16:35
Postat av: Klara

Jag älskar den här bloggen, fick länken för några dagar sen av en kompis!!! Har blivit min nya favoritsida på internet! Fortsätt jobba!! =)) kramkram

2008-05-13 @ 15:17:35
Postat av: missvalentina

älskar den

2008-05-27 @ 22:26:50
URL: http://missvalentina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback