All I Need Is The Air That I Breath

image904

OneRepublic är ett av USAs just nu hetaste pop-rock band. Leadsingern Ryan Tedder (mannen bakom Leona Lewis - Bleeding Love) är bara han en av de mest eftertraktade producenterna och ni vet väl själva vilken enorm hit Apologize blev. Andra singeln, Stop And Stare, har även den fått en bra respons.

Nu är de bestämt vilken låt från deras debutalbum Dreamin Out Loud som blir Colorado bandets tredje singel. Det är första låten från albumet Say (All I Need), en låt som redan sålt otroligt mycket på iTunes och kommer alltså nu som singel. De här är min favoritlåt från skivan, den har ett annorlunda upplägg vilket gör den speciell och de gillar väl alla?  Som sagt..min favorit låt från OneRepublics debutalbum.

OneRepublic - Say (All I Need)


Kommentarer ÄR gratis, Så lämna gärna en.
Thanx!



Kommentarer
Postat av: Alex

Det här är makalöst jävla bra. Bättre blir det nog inte..

Återigen ett stort tack för den bästa bloggen som sett det digitala ljuset.

2008-03-22 @ 12:30:12
Postat av: MIMMI

I'm speechless! Detta är helt sjuk bra. Hela skivan är otrolig. Får hoppas att de kommer till Sverige någon gång så man kan få se de spela live.

Postat av: Anonym

Jag ryser nästan igenom hela låten! Hur kan jag tacka dig!??? Ååååh...

2008-03-22 @ 13:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback