New Album: It Is Time for a Love Revolution.

image766
43 år gamle men ändå så fräsche Lenny Kravitz kommer att i nästa vecka släppa sitt åttonde studio album, vad som med detta album är otroligt imponerande är att han gjort allting själv. Skrivit och producerat.

Lenny som är en av mina personliga favoriter är en av dom mäktigaste när de gäller att göra ballader, första singeln ut från albumet blev en ballad och inte vilken som helst. I'll Be Waitin är en låt jag lyssnat på sen jag fick tag på den i
slutet av oktober, vad jag dock inte lyckats fått tag på förrän nu då är en HQ version av låten och de jag ger er nu är en HQ version av hela hans album som finns i affärer nästa vecka i USA. Själv säger legendaren att efter albumet släppts så ska han turnera i två år, de han älskar mest.

Jag har än inte hunnit spana genom albumet, men skriver ner lite mer imorgon om mina personliga favoriter på skivan!


1st Single in HQ - Lenny Kravitz - I'll Be Waitin

Självklart, Först ut !

FullAlbum Download

Lenny Kravitz - It Is Time for a Love Revolution (2007)




Kommentarer ÄR gratis, Så lämna gärna en.
Thanx!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback