ilovemeor.blogg.se

Sidan har under senaste veckan stagnerat inläggsmässigt, anledningen till det är väl att jag inte haft tid och sen så händer det inte alltför mycket speciellt och de lilla som jag nu missat kommer nu under kvällen eller morgondagen plus så mycket mer.

I övrigt så händer det mycket med själva projektet jag har här, alltså sidan i sig. I slutet av februari kommer sidan återigen nämnas i musikmagasinet Track Magazine och återigen så har jag med en artikel i samma tidning. Mycket mer är på G just nu, en sak är att imorgon kommer nya loggan till sidan som jag fått experthjälp av en riktig stjärna. Senare under veckan så kommer en intervju med Raheema och mycket mycket mer.


För er som fortsatt besöka sidan trots de fattiga innehållet tackar jag! I själva verket så har jag under de två senaste veckorna förlorat en fjärdedel (!) av besökarna vilket är otroligt tråkigt, men jag hoppas innerligen ni fortsätter följa sidan. Mer än gärna så får ni göra sidan en tjänst, att spread the word liksom, nämn sidan, för ju mer besökare så blir man ju själv flitigare.

Tack igen. Bara för att de är en av årets kommande hetaste comebacker kommer nu en ännu längre preview på Usher Movin Mountains. Den låter så bra så de inte riktigt stämmer. EDIT: Låten som påstods tidigare varit prodcerad av Timbaland är bara rykten, inte ens MTV hade all fakta rätt, producerat låten har favoriten The-Dream och Tricky Stewart gjort.

Usher - Movin Mountains Longer Preview 1:50

Plus en ytterligare låt som inte kom med på hans album Exclusive, jag tycker den låter helt okej! Vem talar jag om? Självklart CB, snart är han på Berns och kör Kiss Kiss.

Chris Brown - Again

Kommentarer
Postat av: petter

jävlar den är skön movin mountains :) väntar bara på hela nu så

2008-02-18 @ 23:03:26
Postat av: amanda green

har du börjat slöa?? kom igen nu! ciao

2008-02-19 @ 00:16:57
Postat av: Olle

tja mannen..rocka på!!!
föressten den låten "usher & Timbaland" är fejk..

Usher's "Movin' Mountains" is produced and written by the dynamic duo of Tricky Stewart and The Dream.
inge Timbaland duet...

Postat av: Sebastian

Najs att ha dej tillbaka :) Du, var kan jag få tag i ett ex av Track Magazine?

2008-02-19 @ 10:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback