Departure

image834


Ni vet att kärleken här på sidan för Taio Cruz är enorm. Den 24 årige Engelsmannen kommer att inom de närmsta två åren bli en av dom största i branschen. Hans debut album som heter Departure är något han jobbat på sedan 2006, albumet kommer i affär den 17 mars. Black Liberace som han kallas har sedan i början av september i förra året varit en stor favorit här på sidan.

image833


Så därför är jag grymt nöjd med att ge er albumet Departure. ilovemeor.blogg.se / www.ontheradio.se.nu är första sidan på internet att ge ut den fulla och kompletta versionen av detta album. Tracklisten är den som kommer att komma i affär den 17 mars.

Så, äntligen...Taio Cruz med sitt debut album. Det jag kan säga med detta album är att de är nytänkande och med en grym touch som han satt på Departure så är de här någonting jag rekomenderar mer än starkt i din skivsamling.

Taio Cruz - Departure (2008) ilovemeor EXCLUSIVE

Torrent Download.






Kommentera mer än gärna.

Kommentarer
Postat av: Emi

han är så himla bra!!

2008-02-26 @ 14:45:07
Postat av: Sebastian

Jag förundras alltid över hur du får tag i allt material, har du kanske en kontakt i branchen alt. jobbar i den?

2008-02-26 @ 19:14:31
Postat av: Elina

kan du inte ha en frågestund nån gång eller att du skriver lite om dej själv. skulle vara kul att veta. din blogg är bäst btw ;)

2008-02-26 @ 19:21:35
Postat av: Alexandra

oo älskar taio! men jag tycker som Elina, frågestund om vem du är och allt liksom vore hur kul som helst och veta vem du är???????? hoppas du kan tänka på det iallafall...Din blogg är
bäst!! :D

2008-02-26 @ 19:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback