Hon Står Fortfarande

Detta är ju en perfekt uppföljare på föregående inlägg, Brandys duett The Boy Is Mine som 1998 blev en stor hit, o andra delen av duon till den låten kommer nu också med nytt. Monica som för mig har en av 2000 talets skönaste r&b album i ryggen, After The Storm som släpptes i 2003 slog enormt borta i USA. (för skivan som hon släppte i '06 har jag förträngt) Här i Europa och i Sverige så är hon ju mest känd för duetten med Brandy, tyvärr.

Nu så kommer hennes femte studioalbum, Still Standing som albumet heter har än inte fått något release datum men efter att lead singeln ,med samma namn, nu läckt så blir iaf jag väldigt intresserad. Den nu 27 årge Monica har fått hjälp den här gången av käre vännen Bryan Michael Cox och teamar upp på låten gör Ludacris. Det är en stark första singel som hon droppar här, en midtempo låt som kanske inte slår så stort här som den förtjänar men kolla in den! Hooken fastnar direkt.

ps. visst låter de fruktansvärt mycket som Alicia Keys i introt eller är de bara jag som saknar henne för mycket?

Monica feat Ludacris - Still Standing \\ Länk 2


Kommentarer ÄR gratis, Så lämna gärna en.
Thanx!



Kommentarer
Postat av: Simon

Den här låten var verkligen skön :)taackar

2008-08-26 @ 14:49:17
Postat av: MAG

Ni finner nya NKOTB albumet på http://dj-mag.blogspot.com

2008-08-27 @ 12:59:20
URL: http://dj-mag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback