Yesssir

image911

De här är definitivt en av mina personliga favoriter, vet att jag har många men den här 18 åriga mexikan amerikanska tjejen har verkligen fångat mig.

Paula DeAnda som i 2006 släppte sitt debutalbum, ett album som innehöll hitar som
Walk Away, Easy , When It Was Me mm.

Nu i år så droppar hon nytt album, när är än oklart men första singeln har nu dykt upp. En låt som är producerad av Rick Rock. De här är något som jag verkligen gillar och midtempo är verkligen de alla kör på! NICE!!


Paula DeAnda - Marching


Kommentarer ÄR gratis, Så lämna gärna en.
Thanx!





Kommentarer
Postat av: Bitchy

Tyckte den här låten är superbra, har inte tyckt de andra varit så klockrena eller bra.. har inte fastnat för henne på något vis, men med den här låten så tycker jag att hon visar att hon kan :)

Postat av: Josephine

låten är grym!

2008-04-08 @ 00:11:56
URL: http://paintthesilence.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback