<3

image962

Claude Kelly skrev Leona Lewis nya Forgive Me, tidigare så har han även arbetat med bl.a Trey Songz, Ray J, Danity Kane mm.

Anledningen till att jag skriver om denna amerikanska singer/songwriter är för hans makalösa, smöriga och alla superlativ till de, till låt. De här är låten som jag spinnat dom senaste dagarna hemma hos mig.

"You Make Me Melt Like An Iceberg On The Sea"

Hur kan man inte älska de här?

Claude Kelly - Like An Iceberg


Kommentarer ÄR gratis, Så lämna gärna en.
Thanx!



Kommentarer
Postat av: Emelie Elisabeth

TACK för all musik du förgyller mina dagar med. alltid bra låtar. /ems

Postat av: Tanja

Jag älskar de här !! ååååå GIVE ME MORE...de här är magiskt

2008-04-23 @ 22:22:36
Postat av: Matilda

Joakim den här var ju jättebra! Du har så rätt den är verkligen super!

2008-04-23 @ 22:27:25
Postat av: Anonym

Like A Lot :-)

2008-04-23 @ 23:36:19
URL: http://www.lastfm.se/user/DreamerSweden/
Postat av: MIMMI

Mycket mycket bra. Jag skrev en fråga för ett tag sen men jag fick inget svar så jag frågar igen: Förra året var jag på Justin Timberlake konserten i Göteborg (lätt bästa dagen i mitt liv). När Timbaland showade upp så spelade han ett litet set med bla. Michael Jackson och Keri Hilson. Keri sjöng Since you've been gone gjord av Kelly Clarkson. Du vet möjligtvis inte om Keris version finns att få tag på någon stanns? Eller hela Timbaland setet över huvudtaget? Riktigt bra!

2008-04-24 @ 15:31:13
URL: http://mitchomatcho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback