American Idol Artists..

Rätt grymt hur många artister som varit med i American Idol, som alltså kommer med bra musik. Kelly Clarkson, Carrie Underwood, Fantasia, Mario Vasquez, Chris Daughtry, Katharine McPhee, Tamyra Gray å nu Jordin Sparks och Elliot Yamin

image366


23 Maj i år så vann Jordin Sparks sjätte säsongen av American Idol. Hennes debut album kommer i November, men här är första singeln som är riktigt riktigt bra!

De här är bra grejer..
Jordin Sparks - Tatoo


nästa american idol deltagare är...
image358

Elliot Yamin,
han kom trea i säsong fem. Han släppte i våras sitt debutalbum och här är tredje singeln. Wait For You som nu går på radio är ju också riktigt bra men den här är också skön!


Elliot Yamin - One Word







Kommentarer
Postat av: top Chic.

I suppose I should. Jag är rätt insnöad på min lista på iTunes. Rätt mkt emorock. Jag skulle vilja ha lite mer spännande house.
Vet dock inte om de är så mkt American Idols, Kelly Clarkson är helt okej. Sen har jag inte så mkt koll på resten. Vad är det hetaste just nu?
Hur hittade du min blogg btw?

Postat av: TSL

Cockface
Skulle uppskatta om du höll din skit för dig själv.

2007-08-25 @ 17:10:51
URL: http://soullounge.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback