Quicker than Usain Bolt



Jag ska vara straight med er från första början på denna smått kärleksförklaring för en 35 årig Senegales. Jag har haft så svårt för han, skandaler efter skandaler, divalater och mycket mer, men efter att i februari snappat upp låtarna Come Back To Me och Could You Be The Reason så vände allt, hans senare produktioner på i princip alla låtar under våren och hans inblanding i de mesta så är jag kär.

Mannen (no homo) heter Akon och kommer nu att släppa sitt tredje album och datumet för den releasen är 25 november. Freedom, ett album som jag tror kan slå undan fötterna på oss ordentligt. Första singeln Right Now har nu börjat radion och du får inte missa den officiella remixen som jag droppar längre ner med Kat DeLuna.

Andra singeln kommer att bli I'm So Paid, en midtempo r&b/hip hop låt tillsamans med Lil Wayne, en låt som verkligen sätter sig som klister direkt och jag har sedan jag först skrev om den haft den på repeat på min mp3 spelare, kan säga så här om ni ser mig i helgen med mina headphones så är de den här låten som spelas. Lil Wayne, ja vad ska man säga om den karln. Han brukar alltid stjäla showen när han är med i en låt och han gör väl nästan de i denna låt också, han gör de så bra och de gör allt i denna låt som säkerligen kommer bli en av hösten/vinterns största låtar!


Akon feat. Lil Wayne - I'm So Paid
\ Länk 2

Bonus:
Akon - Right Now (Official Remix w. Kat DeLuna)
\ Länk 2


Kommentarer ÄR gratis, Så lämna gärna en.
Thanx!


Kommentarer
Postat av: Patriik

Denna låten är riktigt bra! Väntade nästan på att den skulle komma upp här ; )

2008-10-08 @ 12:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback