*



Att skriva "blogg" så här med inriktningen musik är otroligt roligt och spännande, självklart gynnar de även när jag kör mitt race som DJ.

Tanken att marknadsföra sig själv här på bloggen har jag känt mig lite vemodig till men nu passar jag på.

Imorgon den 17 september kör jag på Flamingo, Södertälje.
Lördag den 27 september spelar jag på Popcornfest när stora dansgolvet smäller upp dörrarna hos O'learys (gamla avenyn), Södertälje.
Fredag 3 Oktober spelar jag på klubb 550 även de i Södertälje.

Vore grymt kul om ni hade vägarna förbi att checka in!! Jag spelar den senaste och hetaste r&b'n och house musiken.
Om du är sugen på boka mig så tveka inte på att sända mig ett mail på [email protected].


Much Love!!



Kommentarer
Postat av: star

Jo klart du ska marknadsföra dig hallå vi människor är ju levande reklampelare. Men snälla fixa så att du spelar inne i stan ist!!

2008-09-19 @ 12:10:19
Postat av: mimmi

absolut, jag röstar LÄTT på en spelning innanför tullarna!

2008-09-25 @ 08:59:20
Postat av: Anonym

absolut, jag röstar LÄTT på en spelning innanför tullarna!

2008-09-25 @ 08:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback