808's & Heartbreak


Kanye West en av dom absolut största på musikmarknaden hade en enorm succé med hans förra album Graduation som släpptes i förra året. Albumet som innehöll låtar som Homecoming, Stronger, Good Life och Flashing Lights, drog hem tre grammys och sålt över tre miljoner exemplar.

West som hade en tuff period i slutet av förra året då hans mor gick bort har nu börjat jobba på ett nytt album. Ett album som kommer heta 808's & Heartbreak, de kommer att finnas i affär till jul. Mycket intressant ska de bli och se va han kan ro ihop detta geni.

Om du så som jag, såg MTV Video Music Awards sent i söndags natt så såg du säkerligen när Kanye gjorde kvällens final uppträdande, med låten Love Lockdown gjorde han mig riktigt intresserad. En låt som låter riktigt fräsch på alla sätt och igår när låten läckte i sin helhet så hade jag rätt, Kanye sjunger med Auto-Tune i låten och jag tycker de låter fräscht. Roligt är de alltid med så kreativa artister som försöker skapa något nytt. De här som är första singeln från hans kommande album är absolut ingen radio hit, men för mig så är de riktigt trevligt. Avgör själva!

Kanye West - Love Lockdown  \\ Länk 2


Kommentarer ÄR gratis, Så lämna gärna en.
Thanx!


Kommentarer
Postat av: trocadero

ja missade vma å hörde df inte låten men tack!!

Postat av: Emma

alltså den låten sätter sig verkligen på hjärnan, den går verkligen på repeat nu! :D den är himla bra också.

2008-09-15 @ 19:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback