It's You And Me

Som sagt min dator som "allting" har legat på hängde sig totalt i onsdags kväll så de kommer dröja 2-3 dagar innan sidan kommer vara som "vanligt" igen. Alltså dröjer Best Of April några dagar.


Chris Browns Forever har blivit en ordentlig favorit hemma hos mig och är väl en av låtarna som säkerligen kommer gå hett i sommar. Polow Da Don producerade Forever är en upbeat dance låt som sätter sig omedelbart. Chris som liksom sin cinderella, Rihanna, släpper om sitt album. Det dyker upp i affär i början av juni.

I fredags hade musikvideon premiär, lite senare kommer den nu här.


Chris Brown - Forever





Kommentarer
Postat av: Ellen

Den där låten är svinigt bra, och det säger jag inte baaara för att Chris ser ut som en gud. Utan ja, för att den är bra :)

Postat av: Patrik

Älskar denna låten riktigt mycket, och videon var riktigt bra! 3.15 i denna låten är bland det underbaraste jag hört någonsin tror jag :P

2008-05-15 @ 19:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback